Liigu edasi põhisisu juurde

Kombineeritud kogur- ja hekselkäru ZX

  • Läbilöögivõime suurendamine, kulude kokkuhoid, kasutusaja pikendamine – see kõik näitab majanduslikku läbimõeldud töössesuhtumist. Kärude ja kaubaautode spetsialist KRONE lõi just nendest kriteeriumidest lähtuvalt uue kombineeritud kogur- ja hekselkäru ZX. Maisi ja rohusööda koristamisel saab seda kasutada kogur- ja doseerimiskäruna, kui vaja, siis ülaltlaetavana peenestatud sööda transpordil (ka põlluheksleri järel).

    • Kurvteeta kogus EasyFlow
    • Ülisuur lõike- ja täiterootor (läbimõõt 880 mm)
    • Jõuülekanded on arvestatud võimsustele kuni 221 KW/300hj
    • Eriti stabiilne ja lai raam
    • Juhitav sild rehvidega kuni 26,5 tolli
    • Allalastav ülemine esisein

  • Lõike ja täiteseade

    Rootor veab sööda katkematu vooluna läbi nugadekomplekti (nuge on maksimaalselt 46 tükki). Jõuvõtt toimub hammasratasülekande abil ja kiirusel 1000 p/min. Nugade asetus ühel tasandil ja rootori piide väike vahekaugus tagavad täpse, kääridele omase lõike.

    Lõike- ja täiterootor

    Spiraalse järjestusega topeltpiid, läbimõõt 880 mm ja laius 1840 mm. Lõikekordade tiheda järgnevuse tõttu ei teki löökkoormusi. Rootori piid on tugevad ning karastatud ja pika elueaga.

    Kindlustunne on tagatud: Igal noal on sõltumatu, vedruga kaitsesüsteem. Kui noa ette peaks sattuma võõrkeha, pöördub nuga automaatselt null-asendisse (lähteasend).
    Kanali ummistuse korral saab noad hüdraulika abil välja pöörata. Nugade funktsioon on ettevalitav ja vastavalt kas 0, 23 või 46 nuga. Nugade vahetuseks pole tööriistu vaja, noad saab tsentraalselt  kaitsevedrude pinge alt vabastada ja väljatõstetavaks muuta.
    Funktsionaalne ja ülevaatlik

    Doseerimisvaltsidega kogurkärudel ZX on elektromagnetiline komfort-juhtimine seeriavarustuses, ilma valtsideta käru puhul aga lisavarustusena saadaval. Suure ekraaniga juhtseade on käepärane, hästi ülevaatlik, nähtav ja loetav.

    Ülimalt vastupidav raam

    Raami külgtalad on valmistatud 240 mm profiilkõrgusega (C-profiil) materjalist.

    Seinte stabiilsuse tagavad väikese vahekaugusega paigutatud püstpiilarid. Raami laiuseks on 2,4 m – ruumi laadimiseks on piisavalt.
    Vastavalt vajadusele

    Olenevalt laadimistoimingust saab käru ülemise esiseina kallet muuta. Põlluheksleri haakes saab seina kuni 90´ ettepoole kallutada küljelt laadides vertikaali panna ja kogurkäruna töötades parema täituvuse huvides  veidi tahapoole kallutada. Juurdekuuluv automaatika on monteeritud seina sisse.

    Täismetallpõhi, kaks sõltumatult töötavat põhjakonveierit, milledel kummalgi on eraldi ajam ja mootor, mis asetsevad kaitstuna raami sees, Põhjakonveierid on loodud vastu pidama suurtele koormustele. Hüdroventiili ümberlülitusega saab põhjakonveiereid panna liikuma kahekordse kiirusega.
    Peavad vastu

    Põhjakonveieri neli jämedate lapiklülidega ketti on äärmiselt kulumiskindlad ja suure tugevusvaruga. Laiad ketilülid ja võimsate hammastega ketirattad tagavad sööda tõrgeteta liikumise.

    Vaba tee

    Käru kiireks ja maksimaalse etteandega tühjendamiseks on hüdrauliliselt avanev tagasein lausa vajalik. Nii säästate silotegemisel aega ja suurendate päevajõudlust.

    Kolm doseerimisvaltsi seeriavarustuses

    Kiire ja katkestusteta mahalaadimise tagavad valtsid mis on varustatud agressiivsete, V-kujulises järjestuses olevate lapikpiidega. Sööt laotatakse maha ühtlase vaibana, mis on eelduseks hea silo tegemisel.

    Kindlalt teel

    Käru ZX 350 varustatakse seeriaviisiliselt Boogie sillaga, mille tasakaalustuselemendiks on kolmeleheline paraboolvedrude pakk. Suur pendeltee tagab koormuse ühtlase ratastele jaotumise. Tänu madalale, vedrude pöördepunktis asuvale kinnituskohale laseb käru end kergelt silohoidlas virna peale vedada.

    Parima kaitse ümbermineku vastu annab aga hüdraulilise tasakaalustusega tandemageregaat, hoides ära kõikumise ka kiiretes kurvides ja kallakutel sõites. Suur tasakaalustustee tagab ühtlase surve mõlemale sillale.
    Tridem- sild

    Suur täismass ja suuremad kiirused eeldavad vastava tasemega veermiku olemasolu. Kui peate töötama kallakutel või vähekandval aluspinnal, on lugu sama.

    Tridem-silla, madala tiisli ja kuulühendusega lubavad ZX450 ja 550 kärud täismassiga kuni 30 tonni sõita kiirusel 40 või koguni 60 km/h. Sellel suurte lastide veoks mõeldud veermikul on hüdropneumaatiline vedrustus koos tasakaalustusseadmega. Esi- ja tagaratastel on hüdrauliline sundjuhtimine. Kärul  ZX450 saab mõlemad esirattad vajadusel ka maast lahti tõsta.
    Kuuliga ühendus ,

    mis on madala tiisli puhul seeriavarustuses, lubab tugiraskuseks kuni 3000 kg.

    Silla sundjuhtimine koos vastava ühendusega on saadaval lisavarustusena. See võimaldab rataste pööramise abil vähendada veermikule manööverdamisel mõjuvaid koormusi.